Santa Santa

22 oktober 2018 - Santa Cruz, Bolivia

Laatste deel van onze enerverende reis eindigt in Santa Cruz. De minst mooie stad voor het laatst bewaard helaas. Qua temperatuur was het een dikke plus maar verder waren er niet veel mooie bezienswaardigheden. Natuurlijk zijn er weer de mooie plaza's maar daar blijft het een beetje bij. Erg grote stad met veel inwoners en daardoor veel verkeer.

Morgen begint onze terugreis naar Nederland en zien we jullie weer in persoon. Foto's kunnen bekeken worden tegen een kleine vergoeding zodat we onze volgende reis weer kunnen plannen 😉😂🤣!

1. Ineke:
    23 oktober 2018
    Volgens mij hebben jullie genoten van deze prachtige reis. Goede reis terug.
  2. Gerda:
    23 oktober 2018
    Tot gauw en veilge reis terug
  3. Alie:
    23 oktober 2018
    Ha.ha.jullie hebben al zoveel moois gezien en zijn nu vast moe van alle indrukken ..goeie terugreis en dat betalen en sponsoren moeten we het nog maar es over hebben😘heb in ieder geval genoten van jullie verslag en foto's dankjewel..👍😘😘
  4. Caro:
    23 oktober 2018
    Mooie verhalen en prachtige foto's . Kom zeker de rest van de foto's een keer bekijken. Goede reis terug!!
  5. Anja:
    24 oktober 2018
    Wat een mooie reis weer, geniet nog van de laatste dagen en goede Reis terug .